White sneakers & Silver slippers

července 27, 2018

Ahoj holky !
Je tu sobota a to znamená nový článek na mém blogu.
Tentokrát přispěji do rubriky fashion.
V Lidlu jsem ulovila dva pěkné páry bot za nádhernou cenu a tak jsem se rozhodla se o tento úlovek podělit s Vámi.


WHITE SNEAKERS

První botky vyšly na 169 ,- jsou to bílé volnočasové plátěnky, ozvláštněné tím, že jsou bez tkaniček. Řekla bych že jejich kvalita je vcelku v pořádku, sem tam leze nějaká nitka, kterou stačí ustřihnout.
Cena versus kvalita mi přijde v pořádku. 
Botky můžete zakoupit na eshopu ZDE.













SILVER SLIPPERS

Druhé botky vyšly též na 169 ,- jsou to obyčejné páskové stříbrné pantofle, s vyšší podrážkou. Pro někoho na doma, pro mě klidně do práce nebo na nákup. Co se týče kvality. Zatěžkávací zkouškou prošly - vzala jsem si je na pískovnu , kde bylo sem tam nějaké kamení, klacky atd.
Od horního pásku se mi udělal na noze puchýř (ale to asi není vinou bot 😃), v bílé části podrážky se mi asi od kamene udělala ihned díra 😩. Celkově se bojím aby se mi pásek "neodlepil" od boty. Ale nechci malovat čerta na zeď.
Myslím, že za 169,- jsou to pěkné botky, které udělají parádu.
Koupit je můžete ZDE.








Máte nějakou zkušenost s obuví z Lidlu ?
A třeba s následnou reklamací ?
Podělte se do komentářů ♥ 
Krásný zbytek víkendu ♥ 



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář ! :)