Flower shoulder-off top & green sweather

září 24, 2018

Nedávno jsem zde na blogu psala, že jsem na našem maloměstě objevila super secondhand. Trochu více jsem zapátrala a rozhodila sítě a dostala jsem tip na jeden sice "dražší" ale za to kvalitní butik - outlet. A tak jsem si udělala čas a o volno vyrazila na další malý lov. Je fakt, že ceny jsou malinko vyšší, nic méně doufám, že kousky vydrží déle. Vypadají, že jsou z kvalitního materiálu.

Up-date k secondhand halence z tohoto článku:  po jednom nošení, dvou praních a jednom žehlení se totálně rozpadla.

Ulovila jsem pro začátek pouze dva kousky.

PS: Moc se omlouvám za nekvalitní foto a vůbec za foto oblečení, bohužel nemám nikoho, kdo by mě vyfotil.

Flower shoulder-off top

Upřímně se mi do topíku bez ramenou nechtělo, i když se mi tento styl topů a svetříků moc líbí. Ale nemám s podprsenkou bez ramínek dobrou zkušenost. Nicméně jsem to trumfla a i jsem tento topík měla v práci a i s podprsenkou bez ramínek jsem to zvládla celkem v pořádku.
Taky máte takový problém? Že Vám podprsenka bez ramínek "klouže dolů" ? 
Budu ráda za Váš tip, či radu jak tomu zabránit.










Green Sweather 

Tenhle svetřík mi padl do oka hned, věděla jsem téměř okamžitě že si ho vezmu. Nicméně teď nevím s čím ho sladit, nebo jak ho nosit. 😐









S čím by jste kombinovaly zelený svetřík ?
Nakupujete v outletech nebo buticích ? 
Nosíte rády topy se spadlými rameny ? 
Mějte se hezky,
B. ♥ 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Ten svetr je moc fajn, je to hezká barvička :) Ale já teda nevím, jak to všichni děláte, protože kdykoliv jdu do sekáče já, tak nikdy nic neulovím.. :/ A když už najdu něco, co se mi líbí, tak klasicky nemají moji velikost :D

    OdpovědětVymazat
  2. Obě věci jsou moc fajn, více se mi líbí ten svetřík :) myslím, že se dá vzít téměř ke všemu, jak k riflím tak k sukni :)

    Maris Novotná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! :)