Last days in my phone

října 17, 2018

Ahoj,
v posledních dnech opět díky pracovní vytíženosti moc nestíhám psát články, natož fotit k článkům fotky na blog.

Nicméně na instagramu se snažím být aktivní téměř každý den.
Určitě plánuji nafotit podzimní nákupy oblečení, podzimní výzdobu našeho domečku a možná pro Vás napíšu článek s receptem na můj oblíbený jablkový linecký koláč !

Hrozně ráda bych fotila outfity, nicméně nemám nikoho kdo by mě fotil a selfie tyč prostě nespolupracuje.. Jak fotíte outfity vy, když nemáte nikoho po ruce? Nebo je to prostě nemožné ?

A tady pár fotek z galerie mého telefonu, které jsem zachytila v posledních dnech nádherného babího léta ♥














You Might Also Like

3 komentářů

  1. Nádherné fotky Baru, jinak dříve jsem si outfity fotila sama, že jsem dala foťák někam na lavičku a prostě samospoušť... Bylo to hrozné a proto doteď vděčím mému přítelovi, který ne fotí rád. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Který mě foti rád.. překlep 😊

      Vymazat
    2. Máš nádherné fotky. Samospoušť mě taky napadla, ale hádám že by to dopadlo katastrofálně :( bůh ví jestli by to bylo použitelné :D

      Vymazat

Děkuji za každý komentář ! :)