Co mi v péči o sebe fakt nejde ?

října 27, 2018

Žádná z nás není dokonalá a věřím že i Ty najdeš něco, co ti v péči o sebe nejde, 

nebo si na to prostě líná.  U mě je to tak 80% na 20 % a bohužel musím přiznat že v těch 80% jde opravdu o lenost.
Sice na tyto věci myslím často, ale jsem neskutečně líná je udělat...





1. PÉČE O NEHTY A NEHTOVÉ KŮŽIČKY

  •  bohužel patřím do té skupiny lidí, kteří si "trhají" nehtové kůžičky, mají záděry a koušou si nehty, bojuji s tím už leta, dokázala jsem s tím přestat jen když jsem měla gelové nehty 
  • občas mi ale sepne kontrolka, že moje ruce vypadají vážně otřesně a tak si udělám lázeň, nehty si zapiluji a vyživím nehtová lůžka olejem a ruce důkladně namažu hydratačním krémem, ale sakra proč to nedělám pravidelně ? 

2. PEDIKÚRA / PÉČE O NOHY

  • udržujete krásné nalakované nehty na nohou ? Na to mě užije v létě. V zimě mám nějaký "spací" mód a nehty nelakuji, ale stříhám je. Horší je to s "patami". Odstraňování suché kůže je fakt otrava...

3. MAZÁNÍ CELÉHO TĚLA

  • pokaždé když vylezu ze sprchy si říkám, že by nebylo od věci se namazat tělovým máslem, abych měla krásně vláčnou a hydratovanou pokožku .. jenže jsem tak líná, že ne vždy to zvládnu.. 





Taky jste na některé věci v péči o sebe líné ? A na jaké ? Podělte se v komentářích ! :) ♥ 

You Might Also Like

6 komentářů

  1. S tou péčí o nohy jsem na tom také bídně, je to někdy fakt fuška se o sebe starat, v tomhle závidím klukům :D

    OdpovědětVymazat
  2. Musím říct, že tohle mi taky moc nejde :D S příchodem chladného počasí a nošení dlouhých kalhot mně začíná kůže svědit, což je znamená, abych se namazala, občas ale lenost zvítězí :D Nehtovou kůžičku si bohužel trhám docela často, zvlášť, když jsem nervózní a potřebuju nějak zaměstnat ruce. Strašný zlozvyk :D

    OdpovědětVymazat
  3. Tak u mě je to taky dost velká bída s mazáním těla :D Namazat obličej, dekolt a krk to jo... Ale zbytek? Pff :D
    Elle about everything

    OdpovědětVymazat
  4. ja som presne rovnaká ako ty, vo všetkom a vždy si poviem, že už s tým začnem niečo robiť ale nie :D

    OdpovědětVymazat
  5. Já nesnáším holení nohou. Dělám to, ale opravdu z nechutí. :-D A TÉMĚŘ VŽDYCKY SE POŘEŽU! :-D

    www.outcryblog.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já teda o své nehty pečuji pravidelně a moc ráda. Jak na rukou, tak na nohou. Vždy jsem si na rukou lakovala, ale teď, když dělám pořád domácí práce (mytí nádobí, máchání se v různých desinfekčních přípravcích, atd) tak si je nelakuji, protože by mi stejně nevydržely. Ale určitě je udržuji upravené. A co teda nemám ráda je holení nohou. 😒

    OdpovědětVymazat

Děkuji za každý komentář ! :)