Mini spotřebováno - Balea, Avon, Maybelline

dubna 14, 2018






Avon - Planet Spa Herbal Steam Bath

  • Hluboce čistící jílová maska s cedrem a eukalyptem z  ruských lázní
  • Čistí póry a obnovuje pleť




  • Na pleti příjemná, chladivá, pleť je po smytí jemná, čistá
  • Obyčejná maska, neurazí ani nenadchne, znovu nekoupím


Maybelline Lash Senstational 

  • Vykouzlí dlouhé a plné řasy jedním tahem, kartáček obalí každou jednotlivou řasu a dodá tak viditelně větší objem a délku


  • Co slibuje, to plní - můj svatý grál v řasenkách (mám již několikáté balení)
  • Jelikož mám mastná víčka i mastnější pleť opadává mi cca po 2-3 hodinách pod oči



Dermacol Black Senstation Precise 

  • Dokonale a precizně orámuje víčko, velmi snadná aplikace, vhodné pro začátečníky
  • Sytá černá barva, voděodolný, rychle zasychá, skvělá textura tvořící hedvábný povrch, dlouhotrvající efekt

  • Co slovo to lež, absolutně nejhorší linky které jsem kdy měla
  • Jediná věc kterou slibují není pravdivá, po aplikaci na víčku zešednou, rozmazávají se a vytrácí během několika málo hodin, velmi rychle vysychají a rozhodně nejsou voděodolné !
  • Už nikdy si tyto linky nekoupím


Cien Aqua Moisturisung Cream

  • Bohužel jsem vyhodila obal a tak nevím, co přesně slibuje ale podle názvu bych to tipla na hydrataci.

  • Krém je velmi lehký, gelová konzistence, příjemná parfemace, hezky se do pleti vstřebává
  • Hloubkově nehydratuje ale jako podklad pod makeup je skvělý
  • Mám již druhé balení
  • Pro nenáročné uživatelky - mladistvou pleť vhodný




Bevola Refreshing Wash Gel

  • Mycí gel pro smíšenou a normální pokožku pro jemné a důkladné čištění
  • Obsahuje extrakt z lotosu a panthenol
  • Zbavuje pokožku nadměrného mazu, rozpouští makeup.

  • Odličuji se ve vaně mokrou metodou stylem mycí gel + silikonový kartáček
  • Velmi dobře se s ním pracuje, hezky "pění", výborně čistí pleť a krásně rozpouští makeup
  • Příjemná jemná parfemace, rozhodně koupím znovu



Balea Dusche & Creme Grantapfel & Pfirshichblüte

  • Sprchový gel privátní značky DM Balea, vůně granátového jablka

  • Krásně a dlouho voní, velmi dobře pění, příznivá cena, kupuji stále dokola



Xx.



You Might Also Like

0 komentářů

Děkuji za každý komentář ! :)